Equsana

Det er sjovt med store ambitioner og målsætninger. Equsana, DLG’s samlede hestefoderbrand blev skabt med ambitionen om at være størst. Et klart mål, som jeg fra begyndelsen har arbejdet sammen med teamet om at nå og herefter fastholde – blandt andet ved at gøre tingene anderledes end de øvrige aktører i branchen.

I 2011 begyndte processen med at samle DLG koncernens tre hestefoderbrands til ét stort samlet superbrand. Fra begyndelsen fik jeg mulighed for at stå i spidsen for projektet som tovholder og projektleder. Et super spændende projekt, som både indeholdt forretningsudvikling, markedsføring, organisering af et nyt team og internationale aspekter – et stort privilligie at få lov til at samle trådene og udvikle, hvad der på kort tid voksede til at være Danmarks, største foderbrand – Equsana.
Siden lanceringen i 2012 har jeg varetaget alt markedsføringen og planlægningen heraf, herunder også for det svenske hestefoderbrand Krafft, som i Danmark forhandles via DLG.

I 2015 fik jeg projektet om at introducere og brande en tøj og udstyrsserie til hest og ryttere til skarpe priser. – og i marts 2015 blev Equsana Collection søsat.

Besøg hjemmeside

 

Se sammendrag fra Hest & Rytter messen 2015

ES 300ES 2 - 300

Jeg har arbejdet med Linn i forbindelse med etablering af Land & Fritid webshop og Equsana hestekonceptet. Begge i DLG koncernen. Linn er en solid projektleder, som med målrettethed, sans for detaljerne, budgetramme og de menneskelige ressourcer får opgaverne løst. Linn mestrer at holde fokus på den strategiske baggrund undervejs i løsningen af de daglige operationelle udfordringer.
Jan Röhn Pipper, St. Hippolyt Nordic A/S
Med Equsana har vi skabt et hestefoderbrand som har en klar ambition om at gøre tingene anderledes.
Markedschef Jacob Helt Jessen